Joomla Templates and Joomla Extensions by zootemplate.Com
slideshow 2
slideshow 3
slideshow1

1 2 3

YOU ARE HERE Start | Zamówienia | Regulamin
Regulamin

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
sklepu internetowego www.bubibaby.pl

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną: KLIKNIJ ABY POBRAĆ  

Słowniczek:

Określenia użyte w regulaminie oznaczają:

1. regulamin - przygotowane przez Usługodawcę podstawowe informacje dla Usługobiorcy, niezbędne do prawidłowego korzystania z oferowanych usług, zgodnie z wymogami określonymi przez ustawę;

2. usługodawca – osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która prowadząc, chociażby ubocznie, działalność zarobkową lub zawodową świadczy usługi drogą elektroniczną;

3. usługobiorca – osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną;

4. świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne;

5. „Newsletter” – usługa świadczona drogą elektroniczną, umożliwiająca subskrypcję biuletynu elektronicznego o nowościach w sklepie;

6. Interaktywny formularz – usługa świadczona drogą elektroniczną, umożliwiająca złożenie Zamówienia;

7. Osobiste konto Klienta - usługa świadczona drogą elektroniczną, umożliwiająca założenie konta ułatwiającego wielokrotne korzystanie z zakupów bez potrzeby ponownego podawania swoich danych;

8. ustawa - Ustawa z dnia 18.07.2002 r. o o świadczeniu usług drogą elektroniczną;

§ 1.

Podmiot świadczący usługę

1) Firma: „bubiBaby Anna Curyło”;”.

2) Adres siedziby: ul. Odrodzenia 31B, 56-120 Brzeg Dolny, powiat Wołoski, woj. dolnośląskie

3) Nr NIP: 894-248-19-66;

4) Organ i numer rejestracyjny: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, prowadzona przez ministra właściwego do spraw gospodarki, numer 8942481966;.

5) Telefony: + 48 602 34 20 65 ; Opłata za połączenia zgodnie z taryfą właściwego operatora telekomunikacyjnego;;

6) Adresy poczty elektronicznej: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ;

§ 2.

Zagrożenia związane z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną.

1. Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika Internetu, w tym osób korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną, jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód, typu wirusy, „robaki” czy „konie trojańskie”. By uniknąć zagrożeń z tym związanych ważne jest, by Usługobiorca zaopatrzył swój komputer, który wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje.

2. Szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną, w tym opisywanej w regulaminie, wiążą się z działalnością tzw. hackerów, zmierzających do włamania się zarówno do systemu sprzedawcy internetowego (np. ataki na jego witryny), jak i kupującego.

§ 3.

Funkcje i cel oprogramowania niebędących składnikiem treści usługi

1. Usługobiorca może wyrazić zgodę na przechowywanie. przez Usługodawcę, na jego komputerze niewielkich plików tekstowych (tzw. cookies) niezbędnych do prawidłowego świadczenia usług. Po wejściu na stronę www. bubibaby.pl wyświetla się komunikat ostrzegawczy z informacją jak wyłączyć „cookies” w przeglądarce.

§ 4.

Rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną

Usługi świadczone drogą elektroniczną, przez Usługodawcę, umożliwiają Usługobiorcy:

1) założenie i utrzymanie osobistego konta Klienta;

2) zawarcie umowy sprzedaży na odległość, poprzez wypełnienie interaktywnego formularza zamówienia, znajdującego się na stronie internetowej Usługodawcy;

3) subskrypcję biuletynu elektronicznego - „Newsletter”.

§ 5.

Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się usługodawca:

a) procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach;

b) pamięć operacyjna 1GB;

c) monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit;

d) dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca;

e) mysz lub inny manipulator + klawiatura;

f) karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s;

g) system Operacyjny: System MS Windows XP i wyżej, MacOS 9 lub wyżej;

h) przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 10 i wyżej, FireFox 3 i wyżej; Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5 i wyżej;

i) przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript;

k) dostęp do poczty elektronicznej.

2. Dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym lub zawierających wirusy jest zakazane. W przypadku otrzymania takich treści Usługodawca ma prawo do zablokowania dostępu Usługobiorcy do świadczonych usług oraz podjęcia kroków przewidzianych prawem.

3. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.

1) usługi elektroniczne wymienione w § 4. świadczone są przez Usługodawcę nieodpłatnie i zawierane są na odległość bez jednoczesnej obecności Stron;

2) umowa o założenie i utrzymanie konta osobistego zawierana jest na czas nieoznaczony. Do zawarcia umowy dochodzi po podaniu w formularzu rejestracyjnym wymaganych do zawarcia umowy danych i potwierdzeniu ich przez Usługobiorcę.

3) umowa o udostępnienie interaktywnego formularza zamówienia zawierana jest na czas oznaczony. Zawarcie umowy następuje następuje w chwili rozpoczęcia podawania wymaganych danych, a rozwiązanie umowy następuje po zakończeniu procedury wypełniania formularza i kliknięcia w pole „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, lub przerwaniu i rezygnacji z procedury zamawiania towaru;

4) umowa o przesyłanie newslettera, zawierana jest na czas nieoznaczony. Do zawarcia umowy dochodzi kiedy Klient zaznaczy pole, „Zapisz mnie na newsletter”, znajdujące się pod formularzem zamówienia;

5) każda ze Stron może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony, wymienionej w § 4. pkt 1 i 3, z zachowaniem jednomiesięcznego terminu wypowiedzenia. Usługodawca może wypowiedzieć umowę w przypadku: zamknięcia serwisu, zmian w funkcjonowaniu serwisu, nieprzestrzegania przez Usługobiorcę postanowień regulaminu i obowiązującego prawa w zakresie korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną.

Wypowiedzenie, stanowiące oświadczenie woli o rezygnacji z usługi lub zakończeniu świadczenia usługi, Strony mogą przesłać pocztą elektroniczną, lub na piśmie.

4. Tryb postępowania reklamacyjnego:

1) Usługobiorca może złożyć reklamację, dot. usług wymienionych w § 4., w formie pisemnej przesyłką pocztową, w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529), przesłaną na adres Usługodawcy lub w formie elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ;

2) w opisie reklamacji proszę podać, w miarę szczegółowo, problemy jakie wynikły podczas korzystania z usługi;

3) reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie nie przekraczającym czternaście dni;

4) Usługodawca potwierdza i udziela odpowiedzi na reklamację przy wykorzystaniu środka użytego przez reklamującego do złożenia reklamacji.

§ 6.

Ochrona danych osobowych

1. Wpisane dane przez Klienta są przechowywane w formie zaszyfrowanej. Konto jest chronione hasłem ustalanym przez Klienta.

2. Administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) jest: Anna Curyło ul. Odrodzenia 31B, 56-120 Brzeg Dolny, powiat Wołoski, woj. dolnośląskie.

3. Dane osobowe podane dobrowolnie przez Kupującego podczas wypełniania formularza w trakcie procesu zamawiania, przetwarzane są przez Administratora w celu realizacji umowy oraz sprawozdawczości finansowej.

4. Dane osobowe mogą być udostępniane, w niezbędnym zakresie, firmom kurierskim lub na żądanie uprawnionych organów.

5. Administrator zapewnia realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 ze zm.), tzn. umożliwia Klientom wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawianie oraz prawo wniesienia, w przypadkach wymienionych w ustawie, pisemnego umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania własnych danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych lub wobec przekazania ich innemu administratorowi danych.

6. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kierować na adres: Anna Curyło ul. Odrodzenia 31B, 56-120 Brzeg Dolny, powiat Wołoski, woj. dolnośląskie; adres poczty elektronicznej: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ;

§ 7.

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną udostępniany jest nieodpłatnie, w formie umożliwiającej jego pobranie, odtwarzanie oraz utrwalenie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego Usługobiorcy, w tym jego wydrukowanie. Jest do pobrania ze strony startowej.

 

 

Ogólne warunki umowy

sklepu internetowego www. bubibaby.pl

Obowiązują od dnia 25.12.2014 r.

Ogólne Warunki Umowy sklepu Bubibaby.pl: KLIKNIJ ABY POBRAĆ 

 

§ 1.

Słowniczek pojęć

Użyte w ogólnych warunkach umowy określenia oznaczają:

1. Sprzedawca - podmiot świadczący usługę:

1) Firma: „bubiBaby Anna Curyło”;”.

2) Adres siedziby: ul. Odrodzenia 31B, 56-120 Brzeg Dolny, powiat Wołoski, woj. dolnośląskie;

3) Nr NIP: 894-248-19-66;

4) Organ i numer rejestracyjny: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, prowadzona przez ministra właściwego do spraw gospodarki, numer 8942481966;.

5) Telefony: + 48 602 34 20 65 ; Opłata za połączenia zgodnie z taryfą właściwego operatora telekomunikacyjnego;;

6) Adresy poczty elektronicznej: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ;

2. Sklep - sklep internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www. bubibaby.pl;

3. Ogólne warunki umowy - przygotowany przez Sprzedawcę wzorzec umowy w języku polskim, zawierający gotowe postanowienia kształtujące treść stosunku zobowiązaniowego wiążącego Strony. Ogólne warunki umowy są dostępne ze strony startowej w zakładce "Ogólne warunki umowy", który Kupujący, przed zawarciem umowy, może odtwarzać, przeglądać, zapisać na trwałym nośniku lub wydrukować;

4. Kupujący - osoba fizyczna, posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych i ukończone 18 lat, a także osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, posiadającą zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych;

5. Konsument - za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

6. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33(1) § 1. k.c., prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;

7. Oferta - oferta w postaci elektronicznej, przedstawiona przez Sprzedawcę na stronie internetowej, www.bubibaby.pl , stanowiąca oświadczenie woli Przedsiębiorcy, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży na odległość;

8. Umowa zawarta na odległość – umowę zawartą z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;

9. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające Konsumentowi lub Przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;

10. Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej;

11. Rzecz lub rzeczy – przedmioty oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży detalicznej dostępne w Sklepie;

12. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

13. Formularz zamówienia - Interaktywny formularz – usługa świadczona drogą elektroniczną, umożliwiająca złożenie Zamówienia;

14. Zamówienie - pola, które znajdują się w formularzu zamówienia, zawierające nazwy rzeczy, ich liczbę, cenę jednostkową, koszty wysyłki oraz łączną cenę świadczenia, a także nazwę firmy, imię, nazwisko, adres pocztowy, adres poczty elektronicznej, nr telefonu Kupującego i pouczenie, iż zamówienie łączy się z obowiązkiem zapłaty;

15. Przyjęcie oferty - oświadczenie woli Kupującego o przyjęciu oferty, skutkuje zawarciem umowy sprzedaży – następuje poprzez kliknięcie w pole „Potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty” znajdujące się pod interaktywnym formularzem zamówienia;

16. Potwierdzenie zawarcia umowy na odległość – oświadczenie Sprzedawcy potwierdzające zawarcie umowy, przesłane pocztą elektroniczną na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia wraz z „Ogólnymi warunkami umowy”;

17. Termin spełnienia świadczenia – w przypadku:

a) przesyłki za pobraniem, to czas liczony od momentu przekazania Kupującemu potwierdzenia o przyjęciu zamówienia, do momentu dostarczania przesyłki z rzeczą na wskazany przez Kupującego adres;

b) przedpłaty na konto bankowe Sprzedawcy, to czas liczony od momentu uznania przelanej kwoty na rachunku Sprzedawcy, do momentu dostarczenia przesyłki z rzeczą na wskazany przez Kupującego adres;

18. PDF (ang. Portable Document Format - przenośny format dokumentu) – popularny format plików służący do prezentacji, przenoszenia i drukowania treści tekstowo-graficznych, stworzony i promowany przez firmę Adobe Systems. Czytnik tego formatu (program Acrobat Reader) jest udostępniany za darmo przez firmę Adobe tu: http://www.adobe.com;

20. Akty prawne - przepisy przywołane w ogólnych warunkach umowy.

1) k.c. - Ustawa Kodeks Cywilny, do pobrania nieodpłatnie tu: isap.sejm.gov.pl

2) u.p.k. - Dz.U. 2014 poz. 827 Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, do pobrania nieodpłatnie tu: isap.sejm.gov.pl

§ 2.

Główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z konsumentem

1. Sprzedawca świadczy usługi:

1) sprzedaży rzeczy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

2) umożliwiające zawarcie umowy sprzedaży na odległość drogą elektroniczną – patrz regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną;

2. Sprzedaż obejmuje rzeczy: pieluszki do szerokiego pieluszkowania. Produkt należy stosować po konsultacji z lekarzem i zgodnie z jego zaleceniami. Jak każdy inny wyrób niewłaściwie stosowany może szkodzić zdrowiu.

4. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.

5. Sposób porozumiewania się z Konsumentem:

1) telefonicznie : + 48 602 34 20 65 , w godzinach od 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku. Opłata za połączenia zgodnie z taryfą właściwego operatora telekomunikacyjnego,

2) pisemnie na adres:  ul. Odrodzenia 31B, 56-120 Brzeg Dolny, powiat Wołoski, woj. dolnośląskie,

3) pocztą elektroniczną: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ,

6. Akceptowane sposoby płatności:

1) przelewem,

3) gotówką,za pobraniem,

4) gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy.

§ 3.

Cena łączna i jej składniki

1. Ceny na stronie www. bubibaby.pl są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.

2. Ceny są wyrażone w złotych polskich.

3. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

4. Sposób obliczania ceny łącznej : cena podana na stronie, plus koszt przesyłki, który zależy od wyboru Kupującego, stanowi cenę łączną świadczonej przez Sprzedawcę usługi.

5. Kupujący ma możliwość zapoznania się z łączną ceną usługi wyeksponowaną w formularzu zamówienia, jeszcze przed zawarciem umowy.

§ 4.

Sposób i termin zapłaty

W formularzu zamówienia, Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówione rzeczy:

1) przy pomocy systemu szybkich płatności „Dotpay” (www.dotpay.pl), który umożliwia dokonanie płatności w preferowanej formie: za pośrednictwem karty kredytowej Visa i MasterCard, szybkiego e-transferu z wielu banków internetowych w Polsce, przelewu internetowego oraz systemu „PayPal” (www.paypal.pl), w terminie do 10 dni,

2) tradycyjnym przelewem bankowym na konto: 68 2130 0004 2001 0570 7740 0001, w terminie do 10 dni,

3) za pobraniem, gotówką w momencie dostarczenia rzeczy,

4) gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy.

5) w trakcie składania zamówienia Kupujący potwierdza, iż został poinformowany o obowiązku zapłaty poprzez użycie przycisku „Potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

§ 5.

Sposób i termin spełnienia świadczenia przez sprzedającego

1. Zamówione rzeczy, zgodnie z wyborem Kupującego, Sprzedawca wysyła:

1) profesjonalną firmą kurierską „DPD” Polska Sp. z o.o., ul. Mineralna 15, 02–274 Warszawa,

 

www.dpd.com.pl, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. 022 577 55 00, fax 022 577 55 50

 

Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS nr 0000028368

 

NIP: 526-020-41-10, REGON: 012026421, kapitał zakładowy: 88.604.000,00 PLN

2) InPost Sp. z o.o., dane rejestracyjne:

nazwa: InPost Sp. z o.o.

adres: ul. Malborska 130, 30-624 Kraków

NIP: 679-28-95-061

KRS: 0000255841, Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Strona:www.inpost.pl

3) Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa NIP: 525-000-73-13, KRS: 0000334972; Sąd Rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy kapitał zakładowy: 774.140.000, w całości wpłacony. Strona internetowa www.poczta-polska.pl

2. Koszt dostawy firmą kurierską 19,- zł, za pobraniem 24,- zł.

3. Koszt dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej: list polecony priorytet 9,-zł, list polecony ekonomoczny 7,- zł, Multi paczka pobraniowa ekonomiczna 19,- zł, Multipaczka pobraniowa priorytetowa 20,- zł,

4. Koszt dostawy do paczkomatu wynosi 12,- zł.

5. Koszt dostawy na terenie Wrocławia 20,- zł.

6. Koszt dostawy jest pokrywany w całości przez Klienta.

7. Zamówione towary można też odebrać osobiście po dokonaniu przedpłaty na konto: 68 2130 0004 2001 0570 7740 0001; odbiór może nastąpić pod adresem:  ul. Odrodzenia 31B, 56-120 Brzeg Dolny, powiat Wołoski, woj. dolnośląskie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 14:00. Telefon kontaktowy + 48 602342065, bez dodatkowych opłat.

8. Czas dostawy firmą kurierską, nie przekracza 4 dni roboczych.

9. Czas dostawy do paczkomatu, nie przekracza 7 dni roboczych.

10. Czas dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej nie przekracza 7 dni roboczych

§ 6.

Procedura rozpatrywania reklamacji 

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 

2. Kupujący może złożyć reklamację w formie pisemnej przesyłką pocztową, przesłaną na adres Sprzedawcy lub e-mailem, na adres poczty elektronicznej: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .  

3. W opisie reklamacji proszę podać, w miarę szczegółowo, przyczynę reklamacji oraz swoje żądanie, np. wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad. Szczegółowe uprawnienia Kupującego, w tym Konsumenta, regulują przepisy Kodeksu Cywilnego Dział II. Rękojmia za wady – do pobrania nieodpłatnie ze strony internetowego systemu aktów prawnych: isap.sejm.gov.pl. Patrz też zakładka „Zwroty i Reklamacje”. 

4. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie nie przekraczającym czternaście dni. 

5. Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację przy wykorzystaniu środka użytego przez reklamującego do złożenia reklamacji.

§ 7.

Sposób i termin wykonania prawa odstąpienia od umowy

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztu odesłania rzeczy do Sprzedawcy oraz jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

2. Pouczenie o tym uprawnieniu oraz wzór formularza odstąpienia od umowy jest do pobrania lub zapoznania się, na stronie startowej pod zakładką „Prawo odstąpienia od umowy”. 

3. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 

4. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Kupujący. 

5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

6. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 

1) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: 

a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, 

b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 

2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 

7. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór można pobrać lub zapoznać się z jego treścią na stronie startowej pod zakładką „Wzór formularza odstąpienia od umowy”. 

8. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

9. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

10. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 

11. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 

12. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. 

13. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

14. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

15. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

§ 8.

Brak prawa do odstąpienia od umowy 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych,

§ 9.

Koszty zwrotu rzeczy 

1. W przypadku odstąpienia od umowy koszty zwrotu rzeczy ponosi Kupujący. 

§ 10.  

Potwierdzenie zawarcia umowy 

Sprzedawca po otrzymaniu zamówienia od Kupującego, potwierdza niezwłocznie fakt zawarcia umowy, przesyłając na podany przez Kupującego adres e-mail stosowne oświadczenie wraz z „ogólnymi warunkami umowy” zawierającymi informacje wymagane przez art. 21.1. u.p.k.

§ 11.  

Czynności techniczne  

1. Czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy są zaprogramowane i prowadzą Kupującego, według ustalonego algorytmu, od momentu wejścia na stronę, poprzez wybór rzeczy, do momentu potwierdzenia zamówienia z obowiązkiem zapłaty. Wysłanie zamówienia, jako czynność techniczna, jest powiązane z oświadczeniem woli Kupującego o przyjęciu oferty. 

2. Przyjęcie oferty przez Kupującego skutkuje zawarciem umowy sprzedaży w chwili, gdy Sprzedawca mógł się z tym oświadczeniem zapoznać. 

3. Fakt zapoznania się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Kupującego o przyjęciu oferty, zostaje udokumentowany poprzez wysłanie przez Sprzedawcę potwierdzenia otrzymania zamówienia, na adres poczty elektronicznej Kupującego. 

4. Istotnym elementem procedury jest oświadczenie woli Kupującego o zapoznaniu się z „Ogólnymi warunkami umowy” poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru. 

5. Brak oświadczenia o zapoznaniu się z „Ogólnymi warunkami umowy”, w tym z informacjami wymaganymi ustawą, uniemożliwia złożenie zamówienia. 

6. Kupujący podczas procedury składania zamówienia ma nieograniczony dostęp do informacji o przysługujących mu prawach i obowiązkach. 

7. Kupujący może skorzystać z usługi świadczonej drogą elektroniczną, pozwalającą zapamiętanie jego danych przez system dla ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Kupującego to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego. Hasło i login Kupującego nie jest znane Sprzedawcy. Zaleca się aby dane te zachować w tajemnicy i chronić je przed dostępem osób trzecich. Szczegóły, patrz „Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną”. 

8. Zastosowane przez Sprzedawcę oprogramowanie pozwalające na poprawianie błędów jest udostępnione Kupującemu w fazie wyboru rzeczy oraz w fazie wprowadzania danych osobowych. 

9. Informacja wyświetlająca się obok ikonki „koszyka”, znajdującej się w prawym, górnym roku strony, pozwala na bieżącą kontrolę ilości zamówionych rzeczy oraz ich ceny łącznej. 

10. Usuwanie błędnie zamówionych rzeczy następuje poprzez wybranie pola wyboru „Aktualizuj ilość” na stronie „Sprawdź zawartość koszyka”. Po wprowadzeniu kursora muszki w pole „Ilość” można zmienić ilość rzeczy lub wykasować zawartość pola co spowoduje automatyczne usunięcie wybranej wcześniej rzeczy z formularza zamówienia. 

11. Również w fazie wprowadzania danych osobowych można wrócić do formularza zamówienia w celu jego modyfikacji, klikając w pole „Sklep” w menu głównym. 

12. Jeżeli w trakcie procesu zawierania umowy Kupujący stwierdzi, że system źle obliczył należność, wystarczy zrezygnować z potwierdzenia zamówienia, co skutecznie chroni Strony przed zawarciem wadliwej umowy. W takiej sytuacji prosimy o wysłanie powiadomienia do Sprzedawcy pocztą elektroniczną, przy wykorzystaniu zakładki „Kontakt” znajdującej się w menu głównym. 

13. Jeżeli błąd w obliczeniu należności Kupujący wykrył po odebraniu przesyłki, wystarczy powiadomić o tym niezwłocznie Sprzedawcę e-mailem, telefonicznie lub na piśmie. Powołanie się na numer zamówienia znacznie ułatwi odszukanie formularza zamówienia ze źle obliczoną należnością. Sprzedawca niezwłocznie, po otrzymaniu zawiadomienia, przeprowadza stosowną korektę oraz, w przypadku zawyżenia należności, zwraca nadpłaconą kwotę. 

§ 12.  

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl , w sekcji „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 

§ 13.

Załączniki  

1. Załącznik nr 1 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (poz. 827) INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY.

2. Załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (poz. 827) WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

3. Załącznik „Algorytm reklamacji” - źródło: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pliki/uokik_przepisy_konsumenckie_dla_przedsiebiorcow_2014.pdf

Prawa autorskie

Niniejsze ogólne warunki umowy są chronione prawem autorskim. Kopiowanie powielanie bez zgody autora zabronione. Kontakt z autorem: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia [1]

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas [2] o swojej decyzji o odstąpieniu od

niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. [3]

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego

Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty

dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia

innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później

niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej

umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte

w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą

Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. [4]

[5]

[6]

Instrukcja wypełniania:

[1] Proszę wpisać jeden z następujących fragmentów tekstu w cudzysłowie:

w przypadku umów o świadczenie usług lub umów, których przedmiotem jest dostarczanie wody, gazu lub energii elektrycznej,

w przypadku gdy nie są one dostarczane w ograniczonej objętości lub w ustalonej ilości, dostarczanie energii

cieplnej lub dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym: „zawarcia umowy.”;

w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy (np. umowy sprzedaży, umowy dostawy lub umowy

o dzieło będące rzeczą ruchomą): „w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż

przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.”;

w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno: „w którym

weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa

weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.”;

w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach: „w którym

weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez

Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.”;

w przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony: „w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej

z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej

z rzeczy.”.

[2] Proszę wpisać Państwa nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu, numer faksu

i adres e-mail.

Dziennik Ustaw – 21 – Poz. 827 

[3] Jeżeli umożliwiają Państwo konsumentowi wypełnienie i przesłanie informacji o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną

na Państwa stronie internetowej, proszę wpisać, co następuje: „Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz

odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej

[proszę wstawić adres strony internetowej]. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie

potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).”.

[4] W przypadku umów zobowiązujących do przeniesienia własności rzeczy, w których nie zaproponowali Państwo, że

odbiorą rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, proszę wpisać, co następuje: „Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności

do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie

nastąpi wcześniej.”.

[5] Jeżeli konsument otrzymał rzeczy w związku z umową:

a) proszę wpisać:

– „Odbierzemy rzecz”; lub

– „Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz lub ... [proszę tutaj wpisać nazwę i pełny adres pocztowy, w przypadku

gdy ma to zastosowanie, osoby upoważnionej przez Państwa do odbioru rzeczy], niezwłocznie, a w każdym razie

nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin

jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.”;

b) proszę wpisać:

– „Ponosimy koszty zwrotu rzeczy.”;

– „Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.”;

– Jeżeli w przypadku umowy zawieranej na odległość nie oferują Państwo ponoszenia kosztów zwrotu rzeczy, a rzecz

ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą: „Będą Państwo musieli ponieść

bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy: ... PLN [proszę wpisać kwotę]”; lub jeżeli nie można, rozsądnie oceniając,

wcześniej obliczyć kosztów zwrotu rzeczy: „Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.

Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około ... PLN [proszę wpisać kwotę].”; lub

– Jeżeli, w przypadku umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, rzecz ze względu na swój charakter nie

może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, a dostarczono ją do miejsca zamieszkania konsumenta w chwili

zawarcia umowy: „Odbioru rzeczy dokonamy na nasz koszt”; oraz

c) proszę wpisać: „Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób

inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.”.

[6] W przypadku umów dotyczących świadczenia usług lub dostarczania wody, gazu lub energii elektrycznej, w przypadku

gdy nie są one dostarczane w ograniczonej objętości lub w ustalonej ilości, lub dostarczania energii cieplnej, proszę wpisać,

co następuje: „Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług lub dostarczania wody/gazu/energii elektrycznej/

energii cieplnej [niepotrzebne skreślić] przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę

proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej

umowy.”.

Dziennik Ustaw – 22 – Poz. 827

 

Załącznik nr 2

 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Bubibaby Anna Curyło

Odrodzenia 31B

56-120 Brzeg Dolny

 

Ja niniejszym informuję  o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

 

Imię i nazwisko

Adres

Podpis konsumenta

Data

Nr rachunku

Uwagi. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu/paragonu.

 

Ogólne warunki umowy

sklepu internetowego www. bubibaby.pl

Obowiązują od dnia 25.12.2014 r.

 

 

§ 1.

Słowniczek pojęć

 

Użyte w ogólnych warunkach umowy określenia oznaczają:

 

1. Sprzedawca - podmiot świadczący usługę:

 

1) Firma: „bubiBaby Anna Curyło”;”.

 

2) Adres siedziby: ul. Sterowcowa 24 lok. 3, 54-130, Wrocław, powiat Wrocław, woj. dolnośląskie;

 

3) Nr NIP: 894-248-19-66;

 

4) Organ i numer rejestracyjny: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, prowadzona przez ministra właściwego do spraw gospodarki, numer 8942481966;.

 

5) Telefony: + 48 602 34 20 65 ; Opłata za połączenia zgodnie z taryfą właściwego operatora telekomunikacyjnego;;

 

6) Adresy poczty elektronicznej:   Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ;

 

2. Sklep - sklep internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www. bubibaby.pl;

 

3. Ogólne warunki umowy - przygotowany przez Sprzedawcę wzorzec umowy w języku polskim, zawierający gotowe postanowienia kształtujące treść stosunku zobowiązaniowego wiążącego Strony. Ogólne warunki umowy są dostępne ze strony startowej w zakładce "Ogólne warunki umowy", który Kupujący, przed zawarciem umowy, może odtwarzać, przeglądać, zapisać na trwałym nośniku lub wydrukować;

 

4. Kupujący - osoba fizyczna, posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych i ukończone 18 lat, a także osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, posiadającą zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych;

 

5. Konsument - za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

 

6. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33(1) § 1. k.c., prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;

 

7. Oferta - oferta w postaci elektronicznej, przedstawiona przez Sprzedawcę na stronie internetowej, www.bubibaby.pl , stanowiąca oświadczenie woli Przedsiębiorcy, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży na odległość;

 

8. Umowa zawarta na odległość – umowę zawartą z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;

 

9. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające Konsumentowi lub Przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;

 

10. Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej;

 

11. Rzecz lub rzeczy – przedmioty oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży detalicznej dostępne w Sklepie;

 

12. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

 

13. Formularz zamówienia - Interaktywny formularz – usługa świadczona drogą elektroniczną, umożliwiająca złożenie Zamówienia;

 

14. Zamówienie - pola, które znajdują się w formularzu zamówienia, zawierające nazwy rzeczy, ich liczbę, cenę jednostkową, koszty wysyłki oraz łączną cenę świadczenia, a także nazwę firmy, imię, nazwisko, adres pocztowy, adres poczty elektronicznej, nr telefonu Kupującego i pouczenie, iż zamówienie łączy się z obowiązkiem zapłaty;

 

15. Przyjęcie oferty - oświadczenie woli Kupującego o przyjęciu oferty, skutkuje zawarciem umowy sprzedaży – następuje poprzez kliknięcie w pole „Potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty” znajdujące się pod interaktywnym formularzem zamówienia;

 

16. Potwierdzenie zawarcia umowy na odległość – oświadczenie Sprzedawcy potwierdzające zawarcie umowy, przesłane pocztą elektroniczną na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia wraz z „Ogólnymi warunkami umowy”;

 

17. Termin spełnienia świadczenia – w przypadku:

 

a) przesyłki za pobraniem, to czas liczony od momentu przekazania Kupującemu potwierdzenia o przyjęciu zamówienia, do momentu dostarczania przesyłki z rzeczą na wskazany przez Kupującego adres;

 

b) przedpłaty na konto bankowe Sprzedawcy, to czas liczony od momentu uznania przelanej kwoty na rachunku Sprzedawcy, do momentu dostarczenia przesyłki z rzeczą na wskazany przez Kupującego adres;

 

18. PDF (ang. Portable Document Format - przenośny format dokumentu) – popularny format plików służący do prezentacji, przenoszenia i drukowania treści tekstowo-graficznych, stworzony i promowany przez firmę Adobe Systems. Czytnik tego formatu (program Acrobat Reader) jest udostępniany za darmo przez firmę Adobe tu: http://www.adobe.com;

 

20. Akty prawne - przepisy przywołane w ogólnych warunkach umowy.

 

1) k.c. - Ustawa Kodeks Cywilny, do pobrania nieodpłatnie tu: isap.sejm.gov.pl

 

2) u.p.k. - Dz.U. 2014 poz. 827 Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, do pobrania nieodpłatnie tu: isap.sejm.gov.pl

 

§ 2.

 

Główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z konsumentem

 

1. Sprzedawca świadczy usługi:

 

1) sprzedaży rzeczy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

 

2) umożliwiające zawarcie umowy sprzedaży na odległość drogą elektroniczną – patrz regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną;

 

2. Sprzedaż obejmuje rzeczy: pieluszki do szerokiego pieluszkowania. Produkt należy stosować po konsultacji z lekarzem i zgodnie z jego zaleceniami. Jak każdy inny wyrób niewłaściwie stosowany może szkodzić zdrowiu.

 

4. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.

 

5. Sposób porozumiewania się z Konsumentem:

 

1) telefonicznie : + 48 602 34 20 65 , w godzinach od 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku. Opłata za połączenia zgodnie z taryfą właściwego operatora telekomunikacyjnego,

 

2) pisemnie na adres: ul. Sterowcowa 24 lok. 3, 54-130, Wrocław, powiat Wrocław, woj. dolnośląskie,

 

3) pocztą elektroniczną:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ,

 

6. Akceptowane sposoby płatności:

 

1) przelewem,

3) gotówką,za pobraniem,

4) gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy.

 

§ 3.

 

Cena łączna i jej składniki

 

1. Ceny na stronie www. bubibaby.pl są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.

 

2. Ceny są wyrażone w złotych polskich.

 

3. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

 

4. Sposób obliczania ceny łącznej : cena podana na stronie, plus koszt przesyłki, który zależy od wyboru Kupującego, stanowi cenę łączną świadczonej przez Sprzedawcę usługi.

 

5. Kupujący ma możliwość zapoznania się z łączną ceną usługi wyeksponowaną w formularzu zamówienia, jeszcze przed zawarciem umowy.

 

 

§ 4.

 

Sposób i termin zapłaty

 

W formularzu zamówienia, Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówione rzeczy:

1) przy pomocy systemu szybkich płatności „Dotpay” (www.dotpay.pl), który umożliwia dokonanie płatności w preferowanej formie: za pośrednictwem karty kredytowej Visa i MasterCard, szybkiego e-transferu z wielu banków internetowych w Polsce, przelewu internetowego oraz systemu „PayPal” (www.paypal.pl), w terminie do 10 dni,

2) tradycyjnym przelewem bankowym na konto: 68 2130 0004 2001 0570 7740 0001, w terminie do 10 dni,

3) za pobraniem, gotówką w momencie dostarczenia rzeczy,

4) gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy.

5) w trakcie składania zamówienia Kupujący potwierdza, iż został poinformowany o obowiązku zapłaty poprzez użycie przycisku „Potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

 

 

§ 5.

 

Sposób i termin spełnienia świadczenia przez sprzedającego

 

1. Zamówione rzeczy, zgodnie z wyborem Kupującego, Sprzedawca wysyła:

1) profesjonalną firmą kurierską „DPD” Polska Sp. z o.o., ul. Mineralna 15, 02–274 Warszawa,

www.dpd.com.pl, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. 022 577 55 00, fax 022 577 55 50

Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS nr 0000028368

NIP: 526-020-41-10, REGON: 012026421, kapitał zakładowy: 88.604.000,00 PLN

2) InPost Sp. z o.o., dane rejestracyjne:

nazwa: InPost Sp. z o.o.

adres: ul. Malborska 130, 30-624 Kraków

NIP: 679-28-95-061

KRS: 0000255841, Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Strona:www.inpost.pl

3) Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa NIP: 525-000-73-13, KRS: 0000334972; Sąd Rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy kapitał zakładowy: 774.140.000, w całości wpłacony. Strona internetowa www.poczta-polska.pl

2. Koszt dostawy firmą kurierską 21,- zł, za pobraniem 29,- zł.

3. Koszt dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej: list polecony priorytet 9,-zł, list polecony ekonomoczny 7,- zł, Multi paczka pobraniowa ekonomiczna 18,- zł, Multipaczka pobraniowa priorytetowa 20,- zł,

4. Koszt dostawy do paczkomatu wynosi 12,- zł.

5. Koszt dostawy na terenie Wrocławia 20,- zł.

6. Koszt dostawy jest pokrywany w całości przez Klienta.

7. Zamówione towary można też odebrać osobiście po dokonaniu przedpłaty na konto: 68 2130 0004 2001 0570 7740 0001; odbiór może nastąpić pod adresem: 54-130 Wrocław, ul. Sterowcowa 24/3, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 14:00. Telefon kontaktowy + 48 602342065, bez dodatkowych opłat.

8. Czas dostawy firmą kurierską, nie przekracza 4 dni roboczych.

9. Czas dostawy do paczkomatu, nie przekracza 7 dni roboczych.

10. Czas dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej nie przekracza 7 dni roboczych

 

§ 6.

 

Procedura rozpatrywania reklamacji

 

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

 

2. Kupujący może złożyć reklamację w formie pisemnej przesyłką pocztową, przesłaną na adres Sprzedawcy lub e-mailem, na adres poczty elektronicznej: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

 

3. W opisie reklamacji proszę podać, w miarę szczegółowo, przyczynę reklamacji oraz swoje żądanie, np. wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad. Szczegółowe uprawnienia Kupującego, w tym Konsumenta, regulują przepisy Kodeksu Cywilnego Dział II. Rękojmia za wady – do pobrania nieodpłatnie ze strony internetowego systemu aktów prawnych: isap.sejm.gov.pl. Patrz też zakładka „Reklamacje”.

 

4. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie nie przekraczającym czternaście dni.

 

5. Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację przy wykorzystaniu środka użytego przez reklamującego do złożenia reklamacji.

 

§ 7.

 

Sposób i termin wykonania prawa odstąpienia od umowy

 

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztu odesłania rzeczy do Sprzedawcy oraz jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 

2. Pouczenie o tym uprawnieniu oraz wzór formularza odstąpienia od umowy jest do pobrania lub zapoznania się, na stronie startowej pod zakładką „Prawo odstąpienia od umowy”.

 

3. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

 

4. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Kupujący.

 

5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

6. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

 

1) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

 

a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

 

b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;

 

2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

 

7. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór można pobrać lub zapoznać się z jego treścią na stronie startowej pod zakładką „Wzór formularza odstąpienia od umowy”.

 

8. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

9. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

10. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

 

11. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

 

12. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.

 

13. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

14. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

15. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 

 

 

§ 8.

 

Brak prawa do odstąpienia od umowy

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

 

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

 

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

 

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

 

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

 

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

 

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

 

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

 

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

 

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

 

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

 

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych,

 

 

 

§ 9.

 

Koszty zwrotu rzeczy

 

1. W przypadku odstąpienia od umowy koszty zwrotu rzeczy ponosi Kupujący.

 

§ 10.

 

Potwierdzenie zawarcia umowy

 

Sprzedawca po otrzymaniu zamówienia od Kupującego, potwierdza niezwłocznie fakt zawarcia umowy, przesyłając na podany przez Kupującego adres e-mail stosowne oświadczenie wraz z „ogólnymi warunkami umowy” zawierającymi informacje wymagane przez art. 21.1. u.p.k.

 

 

§ 11.

 

Czynności techniczne

 

1. Czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy są zaprogramowane i prowadzą Kupującego, według ustalonego algorytmu, od momentu wejścia na stronę, poprzez wybór rzeczy, do momentu potwierdzenia zamówienia z obowiązkiem zapłaty. Wysłanie zamówienia, jako czynność techniczna, jest powiązane z oświadczeniem woli Kupującego o przyjęciu oferty.

 

2. Przyjęcie oferty przez Kupującego skutkuje zawarciem umowy sprzedaży w chwili, gdy Sprzedawca mógł się z tym oświadczeniem zapoznać.

 

3. Fakt zapoznania się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Kupującego o przyjęciu oferty, zostaje udokumentowany poprzez wysłanie przez Sprzedawcę potwierdzenia otrzymania zamówienia, na adres poczty elektronicznej Kupującego.

 

4.  Istotnym elementem procedury jest oświadczenie woli Kupującego o zapoznaniu się z „Ogólnymi warunkami umowy” poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru.

 

5.  Brak oświadczenia o zapoznaniu się z „Ogólnymi warunkami umowy”, w tym z informacjami wymaganymi ustawą, uniemożliwia złożenie zamówienia.

 

6. Kupujący podczas procedury składania zamówienia ma nieograniczony dostęp do informacji o przysługujących mu prawach i obowiązkach.

 

7. Kupujący może skorzystać z usługi świadczonej drogą elektroniczną, pozwalającą zapamiętanie jego danych przez system dla ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Kupującego to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego. Hasło i login Kupującego nie jest znane Sprzedawcy. Zaleca się aby dane te zachować w tajemnicy i chronić je przed dostępem osób trzecich. Szczegóły, patrz „Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną”.

 

8.  Zastosowane przez Sprzedawcę oprogramowanie pozwalające na poprawianie błędów jest udostępnione Kupującemu w fazie wyboru rzeczy oraz w fazie wprowadzania danych osobowych.

 

9. Informacja wyświetlająca się obok ikonki „koszyka”, znajdującej się w prawym, górnym roku strony, pozwala na bieżącą kontrolę ilości zamówionych rzeczy oraz ich ceny łącznej.

 

10.  Usuwanie błędnie zamówionych rzeczy następuje poprzez wybranie pola wyboru „Aktualizuj ilość” na stronie „Sprawdź zawartość koszyka”. Po wprowadzeniu kursora muszki w pole „Ilość” można zmienić ilość rzeczy lub wykasować zawartość pola co spowoduje automatyczne usunięcie wybranej wcześniej rzeczy z formularza zamówienia.

 

11.  Również w fazie wprowadzania danych osobowych można wrócić do formularza zamówienia w celu jego modyfikacji, klikając w pole „Sklep” w menu głównym.

 

12.  Jeżeli w trakcie procesu zawierania umowy Kupujący stwierdzi, że system źle obliczył należność, wystarczy zrezygnować z potwierdzenia zamówienia, co skutecznie chroni Strony przed zawarciem wadliwej umowy. W takiej sytuacji prosimy o wysłanie powiadomienia do Sprzedawcy pocztą elektroniczną, przy wykorzystaniu zakładki „Kontakt” znajdującej się w menu głównym.

 

13.  Jeżeli błąd w obliczeniu należności Kupujący wykrył po odebraniu przesyłki, wystarczy powiadomić o tym niezwłocznie Sprzedawcę e-mailem, telefonicznie lub na piśmie. Powołanie się na numer zamówienia znacznie ułatwi odszukanie formularza zamówienia ze źle obliczoną należnością. Sprzedawca niezwłocznie, po otrzymaniu zawiadomienia, przeprowadza stosowną korektę oraz, w przypadku zawyżenia należności, zwraca nadpłaconą kwotę.

 

§ 12.

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

 

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w sekcji „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 

§ 13.

Załączniki

 

1. Załącznik nr 1 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (poz. 827) INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY.

2. Załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (poz. 827) WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

3. Załącznik „Algorytm reklamacji” - źródło: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pliki/uokik_przepisy_konsumenckie_dla_przedsiebiorcow_2014.pdf

 

Prawa autorskie

 

Niniejsze ogólne warunki umowy są chronione prawem autorskim. Kopiowanie powielanie bez zgody autora zabronione. Kontakt z autorem: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia [1]

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas [2] o swojej decyzji o odstąpieniu od

niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. [3]

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego

Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty

dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia

innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później

niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej

umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte

w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą

Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. [4]

[5]

[6]

Instrukcja wypełniania:

[1] Proszę wpisać jeden z następujących fragmentów tekstu w cudzysłowie:

w przypadku umów o świadczenie usług lub umów, których przedmiotem jest dostarczanie wody, gazu lub energii elektrycznej,

w przypadku gdy nie są one dostarczane w ograniczonej objętości lub w ustalonej ilości, dostarczanie energii

cieplnej lub dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym: „zawarcia umowy.”;

w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy (np. umowy sprzedaży, umowy dostawy lub umowy

o dzieło będące rzeczą ruchomą): „w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż

przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.”;

w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno: „w którym

weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa

weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.”;

w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach: „w którym

weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez

Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.”;

w przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony: „w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej

z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej

z rzeczy.”.

[2] Proszę wpisać Państwa nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu, numer faksu

i adres e-mail.

Dziennik Ustaw – 21 – Poz. 827

 

[3] Jeżeli umożliwiają Państwo konsumentowi wypełnienie i przesłanie informacji o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną

na Państwa stronie internetowej, proszę wpisać, co następuje: „Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz

odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej

[proszę wstawić adres strony internetowej]. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie

potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).”.

[4] W przypadku umów zobowiązujących do przeniesienia własności rzeczy, w których nie zaproponowali Państwo, że

odbiorą rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, proszę wpisać, co następuje: „Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności

do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie

nastąpi wcześniej.”.

[5] Jeżeli konsument otrzymał rzeczy w związku z umową:

a) proszę wpisać:

– „Odbierzemy rzecz”; lub

– „Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz lub ... [proszę tutaj wpisać nazwę i pełny adres pocztowy, w przypadku

gdy ma to zastosowanie, osoby upoważnionej przez Państwa do odbioru rzeczy], niezwłocznie, a w każdym razie

nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin

jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.”;

b) proszę wpisać:

– „Ponosimy koszty zwrotu rzeczy.”;

– „Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.”;

– Jeżeli w przypadku umowy zawieranej na odległość nie oferują Państwo ponoszenia kosztów zwrotu rzeczy, a rzecz

ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą: „Będą Państwo musieli ponieść

bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy: ... PLN [proszę wpisać kwotę]”; lub jeżeli nie można, rozsądnie oceniając,

wcześniej obliczyć kosztów zwrotu rzeczy: „Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.

Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około ... PLN [proszę wpisać kwotę].”; lub

– Jeżeli, w przypadku umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, rzecz ze względu na swój charakter nie

może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, a dostarczono ją do miejsca zamieszkania konsumenta w chwili

zawarcia umowy: „Odbioru rzeczy dokonamy na nasz koszt”; oraz

c) proszę wpisać: „Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób

inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.”.

[6] W przypadku umów dotyczących świadczenia usług lub dostarczania wody, gazu lub energii elektrycznej, w przypadku

gdy nie są one dostarczane w ograniczonej objętości lub w ustalonej ilości, lub dostarczania energii cieplnej, proszę wpisać,

co następuje: „Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług lub dostarczania wody/gazu/energii elektrycznej/

energii cieplnej [niepotrzebne skreślić] przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę

proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej

umowy.”.

Dziennik Ustaw – 22 – Poz. 827

Załącznik nr 2

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne,

numer faksu i adres e-mail]

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)

umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących

rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Finland inotur picma

Nasza strona internetowa uzywa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzieki nim mozemy indywidualnie dostosowac strone do twoich potrzeb. Kazdy moze zaakceptowac pliki cookies albo ma mozliwosc wylaczenia ich w przegladarce, dzieki czemu nie beda zbierane zadne informacje. Dowiedz sie wiecej jak je wylaczyc. polityka prywatnosci.

 Akceptuje ciasteczka na tej stronie

EU Cookie Directive Module Information