Joomla Templates and Joomla Extensions by zootemplate.Com
slideshow 2
slideshow 3
slideshow1

1 2 3

YOU ARE HERE Start | Zamówienia | Zwroty i Reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy, Reklamacje, Zwroty

 

Zwracany, reklamowany i wymieniany towar powinien być odesłany na adres:

BUBIBABY
Anna Curyło
Ul. Odrodzenia 31B
56-120 Brzeg Dolny

 

Sposób i termin wykonania prawa odstąpienia od umowy

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztu odesłania rzeczy do Sprzedawcy oraz jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

2. Pouczenie o tym uprawnieniu oraz wzór formularza odstąpienia od umowy jest do pobrania lub zapoznania się, na stronie startowej pod zakładką „Prawo odstąpienia od umowy”.

3. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

4. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Kupujący.

5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

6. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

1) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;

2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

7. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór można pobrać lub zapoznać się z jego treścią poniżej.

8. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

9. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

10. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

11. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

12. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.

13. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

14. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

15. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 

Brak prawa do odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych,

 

Koszty zwrotu rzeczy

1. W przypadku odstąpienia od umowy koszty zwrotu rzeczy ponosi Kupujący.

 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Bubibaby Anna Curyło

Odrodzenia 31B

56-120 Brzeg Dolny

 

Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

Imię i nazwisko

Adres

Podpis konsumenta

Data

Nr rachunku

Uwagi. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu/paragonu.


FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY do pobraniu  KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ

 

Reklamacje

Zgłaszając reklamacje należy podać: imię i nazwisko, numer zamówienia, numer dowodu zakupu oraz opisać dokładnie przedmiot i powód reklamacji.

Sklep Bubibaby.pl nie przyjmuje paczek za pobraniem.

Reklamacji nie podlegają szkody powstałe w wyniku nienależytego użytkowania, prania niezgodnie z etykietą, naturalnego zużycia materiału, np. mechacenie się flaneli. 

 

Wymiana towaru na inny

W przypadku wymiany towaru z powodu błędu sprzedającego wszystkie koszty będą pokrywane przez firmę Bubibaby.

W przypadku wymiany towaru na inny z powodu wyrażenia chęci przez Kupującego koszty ponownej wysyłki pokrywa Kupujący.

 

 

 

Procedura rozpatrywania reklamacji

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Kupujący może złożyć reklamację w formie pisemnej przesyłką pocztową, przesłaną na adres Sprzedawcy lub e-mailem, na adres poczty elektronicznej: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

3. W opisie reklamacji proszę podać, w miarę szczegółowo, przyczynę reklamacji oraz swoje żądanie, np. wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad. Szczegółowe uprawnienia Kupującego, w tym Konsumenta, regulują przepisy Kodeksu Cywilnego Dział II. Rękojmia za wady – do pobrania nieodpłatnie ze strony internetowego systemu aktów prawnych: isap.sejm.gov.pl.

4. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie nie przekraczającym czternaście dni.

5. Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację przy wykorzystaniu środka użytego przez reklamującego do złożenia reklamacji.

 

schemat pierwsza reklamacja 

schemat druga reklamacja

 

 

Finland inotur picma

Nasza strona internetowa uzywa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzieki nim mozemy indywidualnie dostosowac strone do twoich potrzeb. Kazdy moze zaakceptowac pliki cookies albo ma mozliwosc wylaczenia ich w przegladarce, dzieki czemu nie beda zbierane zadne informacje. Dowiedz sie wiecej jak je wylaczyc. polityka prywatnosci.

 Akceptuje ciasteczka na tej stronie

EU Cookie Directive Module Information